הייחודיות שלנו – "שותפויות", הן כלי ליצירת SEL – למידה חברתית רגשית – כמה משמעותי בתקופה זו במיוחד.


כך יצרנו שותפויות רבות – בראש ובראשונה ביננו לבין עצמנו, בלמידה בין- ורב – מקצועית וכמובן עם גורמים שונים מחוץ לביה"ס. בבסיס התהליך אנו מובילים.ות את הילד.ה למודעות עצמית ורפלקטיבית בכל הקשור לחוזקות והאתגרים האישיים. הילד.ה לומד.ת לקבל החלטות בצורה אחראית, ליצור שותפות עם ה"אחר.ת, לפתח מודעות חברתית ומיומנויות חברתיות. יחד יצרנו קהילה הפועלת מתוך אמפתיה, חברות וערבות הדדית.

באים ללמוד מאיתנו:
סטודנטים.יות – הוראת המתמטיקה במסגרת "המנבטה", בית ברל.
סטודנטים.יות – הוראת הקולנוע – מדרשה לאמנות, בית ברל.
סטודנטיות לניהול – בית ברל.

אנו שמחות ושמחים מאוד לקדם את מה שנדרש כדי להשביח את הלמידה וההוראה, "לצאת מהקופסה", לחדש ולפרוץ דרך לצד מתן מענה רציף לצרכים רגשיים וחברתיים. ההתבוננות שלנו על התלמידים.ות מורחבת לכל מישורי החיים, מותאמת לעולמם.ן המיוחד והמפעים כל פעם מחדש.

כבית ספר מחדש, יוזם וחדשני, התקבלנו ל"פרויקט מעבדה" – רשת בתי ספר חוקרים במכללת בית ברל בהובלת פרופ' יולי תמיר, יעקב הכט ופרופ' לינור הדר, שכך כתבו לנו:

"מעטים זכו להצטרף לרשת בתי ספר אשר גם חוקרים את פועלם, מבינים אותו ויכולים לעצב ולשנות תהליכים אשר נובעים ממחקר מבוסס ראיות. מבין כל (עשרות) בתי הספר שהגישו מועמדות, נבחרו השנה 13 בתי ספר בלבד".

 

מחקרים שנערכים אצלנו –
כיתות א-ב- למידה רב גילית בשותפות.
במסגרת "המעבדה", סטודנטים.יות למדידה והערכה בשותפות עם הצוות שלנו מבקשות לבחון ולתקף מחקרית את הלמידה הרב גילית של שכבות א-ב – למידה בחברותא (מיקוד שפה).

כיתות ג-ד – פיתוח חשיבה יצירתית של הלומדים בשני תחומי התוכן, מוזיקה ומתמטיקה, מכללת לוינסקי.